lensaMama Cutest Baby in Red Contest - List of Contestants

Bagi yang pernah singgah ke blog ni, tentu anda perasan di bahagian bawah sebelah kiri blog saya ni ada gambar contest yang dianjurkan oleh lensaMama yang saya sertai pada bulan lepas. Sila baca entry lensaMama Cutest Baby in Red Contest untuk melihat penyertaan saya. 



Semalam, saya singgah ke blog lensaMama. Rupa2nya lensaMama dah keluarkan senarai peserta2. Tu dia..! Banyak betul gambar bayi & kanak2 yang menyertai contest ni. Saya belek satu persatu muka peserta. Akhirnya ternampaklah muka anak saya, Amir.

 Credit to lensaMama

Saya hantar 5 keping gambar untuk contest ni & gambar Amir pegang ultraman tu lebih memenuhi kriteria contest rasanya. Keputusan belum diumumkan lagi. Tak sabar rasanya nak tahu siapakah yang bakal jadi pemenang :)

Post a Comment

0 Comments